Nový PEUGEOT LANDTREK ponúka rekordnú nákladnú plochu, pokročilú modularitu a komfort osobného auta

Medzinárodná expanzia značky naberá s príchodom nového pickupu PEUGEOT LANDTREK, patriaceho do triedy pickupov s nosnosťou do jednej tony, na intenzite. Táto neustále rastúca trieda už dnes reprezentuje viac než 2,4 milióna predaných vozidiel.

Má všetky základné charakteristické črty tejto triedy: je naozaj robustný, všestranný, dostupný vo viacerých karosárskych prevedeniach, dokáže ťahať až 3,5-tonový príves, má dobré off-roadové a prejazdové vlastnosti a jednoducho sa opravuje.

So svojim nezameniteľným štýlom, schopnosťou prispôsobiť sa rôznym nárokom a pozoruhodnými rozmermi dokáže vyhovieť potrebám naozaj náročnej klientely:

  • Benzínové alebo naftové motory,
  • Verzie chassis cab, singlecab alebo doublecab,
  • Pracovné alebo viacúčelové prevedenie,
  • Množstvo príslušenstva, ktoré uspokojí potreby profesionálov aj rodín.

Nový PEUGEOT LANDTREK ponúka rekordnú nákladnú plochu, pokročilú modularitu, komfort osobného auta a svojim výrazným dizajnom nastavuje latku vo vlastnej triede.

 

 

Robustný a spoľahlivý

PEUGEOT jeho dizajn vytváral vo veľmi úzkej spolupráci s mnohými významnými dodávateľmi (z Európy, Japonska, USA…),vďaka čomu tento pickup vyhovuje všetkým dôležitým medzinárodným štandardom a v porovnaní so svojimi konkurentmi  sa posúva na úplne novú úroveň.

Okrem atraktívneho vzhľadu mu jeho materská značka dala do vienka aj robustnosť, preto je nový  PEUGEOT LANDTREK praktický a odolný, ideálny na voľnočasové aktivity v prírode. Je navrhnutý bez akýchkoľvek kompromisov v oblasti spoľahlivosti, pri jeho testovaní boli najazdené dva milióny kilometrov na všetkých druhoch ciest a vo všetkých poveternostných podmienkach.

Rozmermi zodpovedá svojej triede, verzia doublecab má dĺžku 5,33 metra, single cab 5,39 metra, obe sú široké 1,92 metra.

Keďže záujemci o jednotonové pickupy požadujú skutočnú prepravnú kapacitu, PEUGEOT LANDTREK ponúka najlepší nákladný priestor vo svojej triede!

Veľkosť prepravného priestoru patrila k najdôležitejším kritériám pri jeho navrhovaní, zmestia sa naň:

  • 2 europalety vo verzii DoubleCab (rozmery nákl. plochy 1.63m x 1.60m x 500mm a 1.22m rozchod kolies),
  • 3 europalety vo verzii Single Cab (rozmery nákl. plochy 2.43m x 1.60m x 500mm a 1.22m rozchod kolies).

V určitých prípadoch môže hmotnosť nákladu presiahnuť jednu tonu, maximálna môže byť pri niektorých verziách až 1,2 tony.Nákladná plocha je navyše osvetlená pomocou LED osvetlenia a je v nej zabudovaná aj 12-voltová zásuvka, do ktorej možno pripojiť rôzne príslušenstvo. Navyše jeho ťažná kapacita až tri tony musí uspokojiť všetkých.

Tým, ktorí potrebujú prepravovať extrémne a veľmi dlhé predmety je určená pracovná verzia single cab, ktorá sa môže predávať aj bez zadného ochranného nárazníka, vďaka čomu možno dvere na nákladnom priestore otvoriť až v 180-stupňovom uhle.

Spolu s novým modelom PEUGEOT LANDTREK bude v predajnej sieti PEUGEOT k dispozícii aj kompletná ponuka príslušenstva, pomocou ktorého si ho možno prispôsobiť, čo je pri pickupoch jednou z kľúčových vecí. Či už ide o dizajnové, praktické, technické alebo elektronické doplnky, všetky prešli rovnakými záťažovými testami ako štandardné vybavenie a umožňujú PEUGEOT LANDTREK upraviť tak, aby vyhovoval akýmkoľvek potrebám. Nášľapné prahy, tepelne ochranné doplnky karosérie , presklená nadstavba, chrómové ochranné oblúky, alarm, vnútorné rohože… Spolu je to vyše 40 rôznych doplnkov, ktoré sú k dispozícii!

Moderný a atraktívny štýl

Vonkajší dizajn mu dodáva osobitú charizmu. Obsahuje všetky dôležité poznávacie prvky značky, vrátane vertikálnej masky chladiča s centrálne umiestneným logo Leva a tiež s vertikálnym LED svetelným podpisom (v závislosti od verzie).

Dizajn diskov z ľahkých zliatin je prevzatý od ostatných modelov z portfólia značky a PEUGEOT garantuje ich odolnosť aj pri intenzívnom používaní, vysokej záťaži, využívaní pohonu 4×4 alebo jazde po diaľniciach.

Interiér pickupu preberá prvky z top modelov značky, napríklad dvojosovo nastaviteľný volant pripomína volant z modelu PEUGEOT 3008 a 10-palcový HD displej  v hornej časti palubnej dosky je inšpirovaný displejom z vlajkovej lode PEUGEOT 508.

Dizajn a konštrukcia sedadiel odrážajú najnovšie trendy, využívané značkou PEUGEOT.

Priestor pre cestujúcich je štýlový a  predstavuje vysoko nastavenú latku aj z hľadiska poskytovaného komfortu

Štýl a nadštandardný priestor pre náklad nie sú jedinými prednosťami modelu PEUGEOT LANDTREK.

Veľká pozornosť bola venovaná aj priestoru pre cestujúcich, v ktorom možno nájsť mnoho prvkov, prebratých z iných modelov PEUGEOT a zabezpečujúcich, že budete cestovať bezpečne a ticho bez ohľadu na podmienky na ceste alebo na náklad.

Auto poskytuje v tejto kategóriinadštandardnú modularitu aj pokiaľ ide o sedenie vzadu. Operadlá zadných sedadiel možno sklopiť v pomere 60/40 alebo úplne. Ak sú sklopené úplne, možno nane umiestniť náklad s hmotnosťou až 100 kg. Navyše dve zo sedadiel sú vybavené systémom ISOFIXpre bezpečné ukotvenie detských autosedačiek.

Vpredu sú na výber dve samostatné sedadlá s lakťovou opierku medzi nimi alebo trojmiestna lavica Multiflex. Tá je inšpirovaná predošlými skúsenosťami značky s vývojom úžitkových vozidiel a umožňuje sklopiť operadlo na strednom mieste, čím vznikne lakťová opierka, resp. stolík, prípadne možno zložiť stredné aj pravé operadlo, ktoré môže slúžiť ako podložka pre umiestnenie aj väčších predmetom s hmotnosťou až 75 kg.

S takto veľkým priestorom pre náklad a priestrannou kabínou sa nemôže stať, že niečo budete musieť nechať doma! Menšie veci možno jednoducho uložiť do odkladacích priestorov v kabíne, ich celkový objem je 27 litrov.

V priestrannej kabíne je dosť miesta až pre 6 cestujúcich (v závislosti od verzie). V druhom rade majú cestujúci dostatok priestoru pre kolená, v oblasti ramien je k dispozícii priestor so šírkou 1 510 mm. Prístup do kabíny uľahčuje až sedem madiel.

Prepojené a hi-tech

PEUGEOT LANDTREK má najnovšiu komfortnú výbavu, prevzatú z SUV modelov, pokročilé technológie pre pripojenie externých zariadení (USB / Bluetooth), automatickú dvojzónovú klimatizáciu, 10-palcový HD dotykový displej s podporou Apple CarPlay™ /Android Auto™ a10 GB pevný disk.

Bezpečnostná výbava zahŕňa 6 airbagov a ESP, doplnené funkciami:

  • Asistent pre kontrolovanú jazdu z kopca – systém, ktorý udržiava veľmi nízku rýchlosť a umožňuje vám sústrediť sa čisto na riadenie a udržanie auta pod kontrolou v náročných situáciách,
  • ASR (systém pre kontrolu trakcie) preverzie 4×2 aj 4×4,
  • Asistent pre stabilizáciu prívesu, ktorý pomáha predchádzať “rozvlneniu” prívesu pri jeho ťahaní: ESP zasahuje okamžite, ako sa vlnenie začne prejavovať.

Šofér sa zároveň môže spoľahnúť aj na Varovanie pred vybočením z jazdného pruhu, ktoré má akustickú aj vizuálnu formu.

Tak, ako pri ostatných modeloch značky, v najvyšších verziách sú predné  aj zadné svetlá vybavené LED technológiou.

Auto môže byť vybavené 1 až 4 kamerami pre bezpečné manévrovanie na cestách v meste aj mimo neho. Šoférovi pri obchádzaní prekážok alebo v zúžených priestoroch pomáha aj off-road kamera (v spätnom zrkadle pasažiera) a podpora 360° zobrazenia. Tie navyše môžu byť nastavené aj tak, aby sa aktivovali automaticky, ak sa na ceste objavia prekážky.

Vhodný na akékoľvek použitie a v akomkoľvek teréne

Bez ohľadu na to, kde s ním budete jazdiť, ponúka nový Peugeot LANDTREK  motory, z ktorých si určite vyberiete taký,  ktorý vám bude dokonale vyhovovať:

  • Nafta : Objem 1.9 l a 150 koní vďaka 16-ventilovému motoru s turbom a variabilnou geometriou. Jeho maximálny krútiaci moment je 350 Nm a je kombinovaný so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. Kvôli zníženiu nákladov na údržbu má reťazové rozvody. Jeho kombinovaná spotreba je7.8 l/100km.
  • Benzín : turbomotor s objemom 2.4 l, výkonom až210 k a maximálnym krútiacim momentom 320 Nm.

Oba motory môžu byť kombinované s mechanickou prevodovkou Getragalebo 6-stupňovou automatickou prevodovkou Punch s možnosťou sekvenčného radenia  a Športovým a Eko režimom.

So zvýšeným posedom  a svetlou výškou  až 235 mm (v závislosti od verzie) má nový PEUGEOT LANDTREK všetko dôležité, čo  sa od dobrého picku-upu očakáva, navyše si možno vybrať medzi verziami s pohonom jednej alebo oboch náprav.

Verzia 4×2 je so zadným pohonom kolies,  hnacia sila je prenášaná na zadné kolesá prostredníctvom pozdĺžne uloženej prevodovky, zadná náprava je vybavená diferenciálom.Keďže náklad je v pick-upe umiestnený nad zadnými kolesami, tak čím máväčšiu hmotnosť, tým lepšia je aj trakcia.

Vo verziách 4×4 možno priradiť pohon prednej nápravy prostredníctvom  ovládača, umožňujúceho vodičovi voľbu medzi dvomi režimami.:

  • 4H (4 Highspeed) : pre bežné jazdenie,
  • 4L (s redukciou): redukčná prevodovka s pomerom 2.7:1 anárast krútiaceho momentu pri nižších rýchlostiach umožňujú bezpečnejšiu jazdu na povrchoch s nižšou adhéziou alebo v strmých svahoch.

A napokon, zadný diferenciál je vybavený elektronickou uzávierkou, vďaka čomu môže prísť k efektívnejšiemu preneseniu výkonu na koleso, ktoré ma aktuálne lepšiu adhéziu.

Verzia 4×4 robí z nového PEUGEOTU LANDTREK univerzálne auto, schopné jazdiť v akýchkoľvek podmienkach, kedykoľvek a v akomkoľvek počasí:

  • brodivosť: 600mm,
  • nájazdové uhly: 29° alebo 30° (single cab),
  • výjazdovéuhly: 27° alebo 26° (single cab),
  • prejazdový uhol: 25°,
  • svetlá výška: min. 214mm (16“ kolesá) alebo až 235mm (17“/18“ kolesá).

Terénne pneumatiky M+S (Mud and Snow)sú vhodné pre akýkoľvek povrch. Vozidlo je vybavené plnohodnotnou rezervou a množstvom ochranných prvkov: ochranný plech pod motorom, ochranné rámy na predných svetlácha zásterky na všetkých kolesách sú v štandarde.

V prípade väčších prekážok môže úlohu off-roadovej kamery plniť aj 360° zobrazenie.

Nový PEUGEOT LANDTREK príde do predaja koncom tohto roku a vďaka dlhoročným skúsenostiam značky PEUGEOT bude patriť vo svojej triede  k tomu najlepšiemu.

Vďaka flexibilite našich výrobných závodov a lokalizácii výroby čo možno najbližšie k predpokladaným centrám odbytu bude možné nový PEUGEOT LANDTREK efektívne  a rýchle prispôsobiť  potrebám jeho budúcich zákazníkov.

Do predaja príde najprv v Latinskej Amerike a sub- saharskej Afrike, neskôr budú nasledovať ďalšie trhy.  Do predaja v Európe sa pravdepodobne nedostane