Lifestylové kombi 3. generácie: Nová ŠKODA OCTAVIA SCOUT

K novej generácii modelu ŠKODA OCTAVIA patrí aj nová OCTAVIA SCOUT. Príbeh úspechu verzie kombi s robustnými plastovými obkladmi karosérie, zväčšenou svetlou výškou, pohonom všetkých kolies a imidžom offroad sa začal písať v roku 2007 a bude pokračovať aj v štvrtej generácii bestsellera značky ŠKODA. Multifunkčné lifestylové kombi poskytuje okrem emocionálneho dizajnu ešte viac priestoru ako predchodca a na želanie bude po prvý raz k dispozícii aj s pohonom predných kolies.

Dajte vyniknúť kontrastu
Čo sa farieb týka, zákazníci môžu vyberať z obvyklej palety. Pre prezentáciu vozidla sme zvolili farbu modrá titán, ktorá vozidlu veľmi pristane. Podobne ako ďalšie svetlé odtiene, ktoré pri modeli SCOUT odporúčam, pekne zvýraznia kontrast medzi karosériou a novými dizajnovými prvkami, „hovorí Daniel Peter.

Samozrejmosťou je pri modeli SCOUT o 15 mm zvýšená svetlá výška, ktorá zlepšuje priechodnosť vozidla ľahkým terénom. „Už klasické prevedenie modelu OCTAVIA je krásnou ukážkou moderného dizajnu a outdoorový variant vyvoláva rovnaké pocity, len s trochu inou perspektívou, komentuje Daniel Petr vzhľad novinky.

OCTAVIA SCOUT má štandardne najmodernejšie infotainment Columbus s veľkým desaťpalcovým dotykovým displejom, navigáciou, digitálnou asistentkou Laurou a bohatým portfóliom online služieb. Nielen vďaka tomu je nová OCTAVIA SCOUT doposiaľ najvšestrannejší model svojho druhu.

Vždy s pohonom všetkých kolies
ŠKODA OCTAVIA SCOUT je tradične spojená s pohonom všetkých kolies, v štvrtej generácii tohto modelu tomu nie je inak.

Špičkové motory 2,0 TSI so 140 kW (190 koní) a 2,0 TDI so 147 kW (200 koní) a 2,0 TDI s 110 kW (150 koní) sú k dispozícii výhradne s pohonom všetkých kolies a sedemstupňovou DSG prevodovkou. Špičkový pohon všetkých kolies s hydraulicky ovládanou medzinápravovou spojkou je schopný reagovať aj na najmenšie rozdiely v otáčkach kolies a automaticky prenáša počas milisekúnd hnaciu silu na kolesá s najlepšou priľnavosťou. Podľa potreby môže na zadnú nápravu spojka preniesť až 90% krútiaceho momentu a jedno konkrétne koleso môže prenášať až 85% hnacej sily.

Zdroj: skoda-auto.sk