Lifestylové kombi 3. generácie: Nová ŠKODA OCTAVIA SCOUT

K novej generácii modelu ŠKODA OCTAVIA patrí aj nová OCTAVIA SCOUT. Príbeh úspechu verzie kombi s robustnými plastovými obkladmi karosérie, zväčšenou svetlou výškou, pohonom všetkých kolies a imidžom offroad sa začal písať v roku 2007 a bude pokračovať aj v štvrtej generácii bestsellera značky ŠKODA. Multifunkčné lifestylové kombi poskytuje okrem emocionálneho dizajnu ešte viac priestoru ako predchodca a na želanie bude po prvý raz k dispozícii aj s pohonom predných kolies.

Dajte vyniknúť kontrastu
Čo sa farieb týka, zákazníci môžu vyberať z obvyklej palety. Pre prezentáciu vozidla sme zvolili farbu modrá titán, ktorá vozidlu veľmi pristane. Podobne ako ďalšie svetlé odtiene, ktoré pri modeli SCOUT odporúčam, pekne zvýraznia kontrast medzi karosériou a novými dizajnovými prvkami, „hovorí Daniel Peter.

Samozrejmosťou je pri modeli SCOUT o 15 mm zvýšená svetlá výška, ktorá zlepšuje priechodnosť vozidla ľahkým terénom. „Už klasické prevedenie modelu OCTAVIA je krásnou ukážkou moderného dizajnu a outdoorový variant vyvoláva rovnaké pocity, len s trochu inou perspektívou, komentuje Daniel Petr vzhľad novinky.

OCTAVIA SCOUT má štandardne najmodernejšie infotainment Columbus s veľkým desaťpalcovým dotykovým displejom, navigáciou, digitálnou asistentkou Laurou a bohatým portfóliom online služieb. Nielen vďaka tomu je nová OCTAVIA SCOUT doposiaľ najvšestrannejší model svojho druhu.

Vždy s pohonom všetkých kolies
ŠKODA OCTAVIA SCOUT je tradične spojená s pohonom všetkých kolies, v štvrtej generácii tohto modelu tomu nie je inak.

Špičkové motory 2,0 TSI so 140 kW (190 koní) a 2,0 TDI so 147 kW (200 koní) a 2,0 TDI s 110 kW (150 koní) sú k dispozícii výhradne s pohonom všetkých kolies a sedemstupňovou DSG prevodovkou. Špičkový pohon všetkých kolies s hydraulicky ovládanou medzinápravovou spojkou je schopný reagovať aj na najmenšie rozdiely v otáčkach kolies a automaticky prenáša počas milisekúnd hnaciu silu na kolesá s najlepšou priľnavosťou. Podľa potreby môže na zadnú nápravu spojka preniesť až 90% krútiaceho momentu a jedno konkrétne koleso môže prenášať až 85% hnacej sily.

Zdroj: skoda-auto.sk

Pokračovaním v prehliadaní tejto webovej stránky súhlasíte s používaním cookies. viac informácií

Nastavenia cookies na tejto webovej stránke sú nastavené na "Povoliť cookies" vám prehliadanie možné skúsenosti. Ak budete pokračovať na používanie tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknite na tlačidlo "Prijať" nižšie potom dávate súhlas k tomu.

Zavrieť