Uvedenie nového modelu PEUGEOT e-208 svetovou tenisovou hviezdou Novakom Djokovicom.

posledné príspevky

PEUGEOT začína svoju  novú reklamnú kampaň „Move to Electric“ tak, že vyzýva svojho ambasádora Novaka Djokovica, ktorý práve odohral svoj prvý zápas na Granslame Australian Open, ktorý sa koná v  Melbourne od 20. januára do 2. februára 2020.

Jadrom novej kampane Značky je nový PEUGEOT e-208 a cieľ je sa zamerať na PEUGEOT elektrifikáciu.

Vďaka svojej 210-ročnej histórii, elektrickým ako aj hybridným motorom a stratégii „ Kúp si svoj PEUGEOT, vyber svoju motorizáciu „ je značka PEUGEOT seriózne a konkrétne vtiahnutá do súčasnej éry energetickej zmeny.

Prostredníctvom tejto kampane, Novak Djokovic vysiela svoje silné posolstvo: už vo veku 7 rokov vedel, že jeho budúcnosť nebude vôbec  nudná.  Následne je jednoduché načrtnúť paralelu medzi jeho príbehom a prísľubom  značky PEUGEOT ponúknuť vzrušujúcu a upokojujúcu víziu budúcnosti #UNBORINGTHEFUTURE.

Tým, že Novak participuje na tejto kampani a má osobne na rukáve „Elektrický  badge“ , svetová 2.-ka v rebríčku ATP zdôrazňuje svoju angažovanosť týkajúcu sa ochrany životného prostredia a súčasne vyjadruje svoju  podporu elektrifikácie značky PEUGEOT. Uvedenie tejto kampane začína otváracím dňom 108. ročníka Australian Open hneď počas prvého kola na tohtoročnom prvom Granslame.